گل نرگس
 
انتظارفرج
چهار شنبه 3 فروردين 1390برچسب:, :: 19:35 ::  نويسنده : احمدسلیمانی فر

یا مهدی - ناطق،مهدویت و انتظار

(( گل نرگس ))
از نو شکفت نرگس چشم انتظاري ام
گل کرد خار خار شب بي قراري ام

 

تا شد هزار پاره دل از يک نگاه تو
ديدم هزار چشم در آيينه کاري ام

 

گر من به شوق ديدنت از خويش مي روم
از خويش مي روم که تو با خود بياري ام

 

بود و نبود من همه از دست رفته است
باري مگر تو دست بر آري به ياري ام

 

کاري به کار غير ندارم که عاقبت
مرهم نهاد نام تو بر زخم کاري ام

 

تا ساحل نگاه تو چون موج بي قرار
با رود رو به سوي تو دارم که جاري ام

 

با ناخنم به سنگ نوشتم : بيا , بيا
زان پيشتر که پاک شود يادگاري ام

شاعر:قیصر امین پور

ناطق،مهدویت و انتظار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز بعضی از دوستان سوال کردند که آیا من طلبه یا مداح هستم که من لازم دونستم خودموبرا دوستان معرفی کنم. اینجانب احمدسلیمانی فر ازسال 1378 مداحی اهل البیت راشروع کرده ودرکسوت نوکری اهل البیت (ع) درحال خدمت میباشم دوستانی که قصدبرقراری ارتباط بابنده رودارندمیتوانندبااین سامانه بامن درارتباط باشندوبرای من پیامک بزنندتادراسرع وقت جوابشان رابدهم شماره سامانه پیامک این حقیر 10000202203330
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان