آيا حضرت آيت الله خامنه اي(دامت برکاته)باامام زمان(ع)در ارتباط هستند؟
 
انتظارفرج

در خصوص این سؤال چند نكته قابل توجه به نظر مي رسد:


1ـ هر كه را اسرار حق آموختند مهر كردند و دهانش دوختند....

2ـ آيا واقعاً رهبري چنين مقتدرانه، با اينهمه تبليغات مسموم عليه او و ولايت و با اينهمه دشمني ها، بدون ارتباط امكان دارد؟! و آيا سكان داري انقلاب و حفظ اسلام از خطرات و بدعتها جز با عنايت او امكان پذير است؟!

3ـ خود ايشان مي فرمايند: «من در ادارة امور كشور بعضي وقتها حل مسائل برايم دشوار مي شود و ديگر هيچ راهي پيدا نمي كنم به دوستان و اعوان و انصار مي گويم آماده شويد به جمكران برويم. راه قم را پيش مي گيرم و راهي مسجد جمكران مي شويم پس از راز و نياز با آقا، من احساس مي كنم همانجا دستي از غيب مرا راهنمايي مي كند و من در آنجا به تصميمي مي رسم و مشكل بدين صورت حل مي شود و همانجا تصميم را عملي مي كنم.»

 


4ـ ارتباط هميشه به معناي خطور و ديدار نيست. بلكه گاهي به معناي ارتباط معنوي و عنايت آن بزرگوار مي باشد در مورد ارتباط حضوري بايد گفت كه هيچ ملازمه اي بين ولي خدا و بندة خدا و بندة نيك خدا بودن، و ديدار او نيست. خيلي از افراد بسيار خوب از جمله 313 نفر ياوران اصلي حضرت كه شبهه اي در ايمان و خلوص عملشان نيست تا آن ساعت كه در مكه جمع مي شوند حضرت را نديده اند و به خدمتش نرسيده اند.

ولي مورد دوم كه ارتباط معنوي است حتماً در اولياء خدا و افراد نيك روزگار مي باشد زيرا بدون آن نمي توان مقامات معنوي را طي كرد و بندة خالص خداست چون آنها باب الله هستند.

براي مطالعه بيشتر در مورد ياوران امام زمان (عج) مي توانيد به كتاب مهدي منتظر و كتاب مكيال المكارم مراجعه بفرماييد.

خداوند متعال به رهبر بزرگوار ما طول عمر همراه با عزت عنايت بفرمايد و همه ما را از حاميان واقعي ولايت و خادمان واقعي امام زمان (عج) قرار دهد انشاء الله.

 

                  عمریست که از حضور او جاماندیم     در غربت سرد خویش تنها ماندیم

                   او منتظر است که ما برگردیم             ماییم که در غیبت کبری ماندیم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز بعضی از دوستان سوال کردند که آیا من طلبه یا مداح هستم که من لازم دونستم خودموبرا دوستان معرفی کنم. اینجانب احمدسلیمانی فر ازسال 1378 مداحی اهل البیت راشروع کرده ودرکسوت نوکری اهل البیت (ع) درحال خدمت میباشم دوستانی که قصدبرقراری ارتباط بابنده رودارندمیتوانندبااین سامانه بامن درارتباط باشندوبرای من پیامک بزنندتادراسرع وقت جوابشان رابدهم شماره سامانه پیامک این حقیر 10000202203330
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان