بسم رب المهدی
 
انتظارفرج
پنج شنبه 18 فروردين 1390برچسب:, :: 20:57 ::  نويسنده : احمدسلیمانی فر

بسم رب المهدی

سلام این بار اومدم تا بدون هیچ مقدمه ای حرف دلمو بگم و برم

خوب تا الان چند بار به خودتون گفتید که چطور میتونید زمینه ی ظهور آقا رو مهیا کنید؟

بنده های مومن خدا!

اونایی که خودتونو بچه هیئتی و بچه مذهبی میدونید!

اونایی که نماز شبتون ترک نمیشه!

اونایی که ادعای ولایتی بودن رو دارید!

اونایی که عاشق این شعارید:ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند!

اونایی که تا نماز های یومیتون تموم میشه دعای فرجتون از قلم نمیفته!

منم یکی ازمثل شماها هستم....میخوام ببینم چه میکنیم؟چه کردیم که داریم میکشیم؟چه کردیم که شب وروز مون شده اشک و آه...نباید این میشد ولی شد..!

می خواین بگم چطور شده؟

خدا وکیلی...

کدوماتون؟

چند نفرتون؟

فرض و بر این گذاشتین،یه روز که ما خواب بودیم آقامون رفته مسافرت راه دور...(بعد ما هم که آرزو داشتیم یه روزی تو کربلا بودیم تا حسین (ع ) تشنه شهید نمیشد،یا تو کوفه بودیم که علی (ع) فرقش شکافته نمیشد، یا...) صبح که از خواب پا میشیم میبینیم تمام رسانه ها اعلام کردند که آقا رفته مسافرت و فرموده من بر نمیگردم تا امت من این،این،این و این رو رعایت کنند وانجام بدن...

خوب چند نفرمون شوک بهمون دست میده و دق میکنیم؟

چند نفرمون از سفر آقا ناراحتیم؟

چند نفرمون هول میکنیم و مریض میشیم؟

چند نفرمون اقدام به پیدا کردن مکان حضرت  میکنیم؟

چند نفرمون معیارها و شرایط رو مو به مو انجام میدیم؟

و چند نفرمون دنبال این میگردیم که چرا آقامون رفته و نمیاد؟

مگه ما دوسش نداشتیم؟

مگه ما ادعا نمیکنیم که ما اهل کوفه نیستیم؟

مگه ما آرزو نداشتیم دوره 14 معصوم بودیم و از دین و امام مون دفاع میکردیم؟

یکی جواب بده...یعنی واقعا ما چه میکردیم...

حالا هم همینه...سفر آقا چقدر برامون مهمه؟چرا برنمیگرده؟یعنی خیلی بهش خوش گذشته؟یا الهی بمیرم...وقتی میبینه هیچ کس سوار بر مرکب عشق در ترمینال  حضور قرار نداره ...اونم...

ای مولای من!آقاجان!فدای قلب شکستت! اگه قرار انسانهایی با علامت ونشانه ی منتظران واقعی در زمانی غیر از زمان ما برسند تو را به جان مادرت قسم مرگ ما را برسان تا ظهورت نزدیکتر و نزدیکتر گردد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز بعضی از دوستان سوال کردند که آیا من طلبه یا مداح هستم که من لازم دونستم خودموبرا دوستان معرفی کنم. اینجانب احمدسلیمانی فر ازسال 1378 مداحی اهل البیت راشروع کرده ودرکسوت نوکری اهل البیت (ع) درحال خدمت میباشم دوستانی که قصدبرقراری ارتباط بابنده رودارندمیتوانندبااین سامانه بامن درارتباط باشندوبرای من پیامک بزنندتادراسرع وقت جوابشان رابدهم شماره سامانه پیامک این حقیر 10000202203330
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انتظارفرج و آدرس entezarefaraj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان