اس ام اس رحلت امام خمینی (ره)
 
انتظارفرج
یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 13:0 ::  نويسنده : احمدسلیمانی فر


یارب  قـوام راه خمیــنـی مـدام بــاد            جـاویـد رهــبـر ره و خــط  قـیام  باد
هجرامام؛ جان ودل از مومنین شکسـت            بـرجـان آن شکسته دلان صدسلام باد

 *****  ****اماما حرمت ایران تو بودی / تمام روح این سامان تو بودی
ز چشمم سیل اشک سرخ جاری است / دلم سرشار از ابر بهاری است 

 *****  ****ای امام ای خفته در دامان خاک / ای به هجرت، سینه ما - چاک چاک
جرعه نوش چشمهایت بوده‏ایم / آری آری مبتلایت بوده‏ایم 

 *****  ****ناگاه با عروج تو چون روبرو شدیم / در انزوای تلخ غریبی فرو شدیم
دنبال تو تمام زمان را ورق زدیم / با دستهای خالی خود روبرو شدیم 

 *****  ****تا تو بودی رخنه‏ای برغم نبود / زخم دل را حاجت مرهم نبود
با زلالی‏هایت ای تفسیر عشق / عشق‏ورزی سخت بر آدم نبود 

 ***** ****خدایا این چه غوغایی است اینجا / که گوید با شما درد دل ما
اماما رفتنت آتش به جان زد / نه تنها جان که بر روح جهان زد

رحلت امام خمینی تسلیت باد

 *****  **** گل رفت و شمیم خوشش اینجاست هنوز

بلبل به هوا ی گل چه شیداست هنوز

رفتی ز جهان اگر چه ای روح خدا

لیکن علم مهر تو بر پاست هنوز

رحلت جانسوز امام خمینی(ره) تسلیت باد

 

 *****  ****

بغض به سینه می رود پهنه به پهنه لب به لب

اشک زدیده می رود چشمه به چشمه، یم به یم

همچو هزار در غمت شاخه به شاخه، گل به گل

ناله زدل برآورم سینه به سینه، دم به دم

بر سر زلف عقده با حوصله شان می کشم

حلقه به حلقه مو به مو، طره به طره خم به خم

رحلت جانسوز امام خمینی(ره) تسلیت باد



نظرات شما عزیزان:

پارك ممنوع
ساعت13:19---14 خرداد 1391
سلام وب خوبي دارم خوشحال شدم از وبت ديدن كردم
به وبه منم سر بزن و عضو شو توش

فیسبوک وتوییتر و یوتیوب رو بدون فیلتر وفقط با یک کلیک باز کنید .
حتما به من سربزن دمت جيز

http://www.park-mamno.rozblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز بعضی از دوستان سوال کردند که آیا من طلبه یا مداح هستم که من لازم دونستم خودموبرا دوستان معرفی کنم. اینجانب احمدسلیمانی فر ازسال 1378 مداحی اهل البیت راشروع کرده ودرکسوت نوکری اهل البیت (ع) درحال خدمت میباشم دوستانی که قصدبرقراری ارتباط بابنده رودارندمیتوانندبااین سامانه بامن درارتباط باشندوبرای من پیامک بزنندتادراسرع وقت جوابشان رابدهم شماره سامانه پیامک این حقیر 10000202203330
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انتظارفرج و آدرس entezarefaraj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان