پيامك ولادت حضرت امام علي(ع) و روز پدر
 
انتظارفرج
یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 19:50 ::  نويسنده : احمدسلیمانی فر

ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه و

فرا رسیدن روز پدر را خدمت شما تبریک و تهنیت عرض مي نماييم.

 

 

 


نازد به خودش خدا که حيدر دارد
درياي فضايلي مطهر دارد
همتاي علي نخواهد آمد به جهان
صد بار اگر کعبه ترک بر دارد


  



سرچشمه ي عشق با علي آمده است
گل کرده بهشت تا علي آمده است
شد کعبه حرمخانه ميلاد علي(ع)
کز کعبه صداي يا علي آمده است

 


 


میلاد امام علی(ع)آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت، بر عاشقانش مبارک باد!

 


 


میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب(ع)، مبارک باد

 


 


از دین نبی شکفته جان و دل من
با مهر علی سرشته آب و گل من
گر مهر علی به جان نمی ورزیدم
در دست چه بود از جهان حاصل من

 

 

 


تا حبّ علی و آل او یافته ایم
کام دل خویش مو به مو یافته ایم
وز دوستی علی و اولاد علی است
در هر دو جهان گر آبرو یافته ایم

 


 


تا که بر لب نامت ای زیباترین، می آورم
آسمان ها را تو گویی بر زمین می آورم
تو طلوع آفتابی، من اذان مغربم
زیر لب نام امیرالمؤمنین می آورم

 


 


آن شير دلاور که زبهر طمع نفس
در خوان جهان پنجه نيالود، علي بود
شاهي که وصي بود و ولي بود، علي بود
سلطان سخا و کرم و جود، علي بود

 


 


ميلاد مرتضي اسدالله حيدر است
جشن ولادت علي(ع) آن مير صفدر است
زوجي براي فاطمه حق آفريده است
اين زادروز همسر زهراي اطهر است

 


 


هر کس که شود داخل حصن حيدر
ايمن بود از عذاب روز محشر
جز مهر علي و آل چيزي نبود
سرمايه ي طوبا و بهشت و کوثر
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد

 

 

 


ذکر من، تسبيح من، ورد زبان من علي است
جان من، جانان من، روح و روان من علي لست
تا علي (ع) دارم ندارم کار با غير علي
شکر لله حاصل عمر گران من علي است
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد


 


زد عشق تو خيمه در دل ما
حل شد زتو جمله مشکل ما
با مهر علي و آل بسرشت
از روز ازل خدا دل ما
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد

 


 


حجت حق، از حريم حق، به امر حق عيان شد
روشن از نور رخش، ارض و سما، کون و مکان شد
خانه زاد حق ولادت يافت اندر خانه ي حق
حق به مرکز جا گرفت، باطل گريزان از ميان شد
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد

 


 


زان سبب ماه رجب ماه خداست
که اندر آن ميلاد شاه لافتي ست
شد رخش از کعبه ظاهر، عقل گفت:
چون که صد آمد نود هم پيش ماست
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد

 


 


دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت
جز نور تو در عرصه ي آفاق نيافت
هنگام نهادن قدم بر سر خاک
ديوار حرم به احترام تو شکافت
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد

 


 


مکه پر شور و شعف
کعبه مي گيرد شرف
قبله را قبله نما
آمده مير نجف
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد

 

 

 

 

 


نيستم بيگانه، هستم آشنايت يا علي
از ازل دل داده بر مهر و ولايت يا علي
تا جمال خويش را در کعبه حق ظاهر کند
پرده گيرد از جمال دلربايت يا علي

 


 


دلم شده غرق سرور و شعف
کعبه شده بهر علي يک صدف
مرغ دلم رها شده به سوي
ايوان باصفاي شاه نجف

 


 

پيامك ولادت حضرت علي(ع)
تمام لذت عمرم همين است
که مولايم اميرالمومنين است
ميلاد امام علی(ع) مبارک باد

 


 


نازد به خودش خدا که حيدر دارد
درياي فضايلي مطهر دارد
همتاي علي نخواهد آمد به جهان
صد بار اگر کعبه ترک بر دارد

 


 


سرچشمه ي عشق با علي آمده است
گل کرده بهشت تا علي آمده است
شد کعبه حرمخانه ميلاد علي(ع)
کز کعبه صداي يا علي آمده است

 

 

 


میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب(ع)، مبارک باد

 


 


از دین نبی شکفته جان و دل من
با مهر علی سرشته آب و گل من
گر مهر علی به جان نمی ورزیدم
در دست چه بود از جهان حاصل من

 


 


تا حبّ علی و آل او یافته ایم
کام دل خویش مو به مو یافته ایم
وز دوستی علی و اولاد علی است
در هر دو جهان گر آبرو یافته ایم

نظرات شما عزیزان:

انسان
ساعت20:50---14 خرداد 1391
زیبا بود. تشکر
التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز بعضی از دوستان سوال کردند که آیا من طلبه یا مداح هستم که من لازم دونستم خودموبرا دوستان معرفی کنم. اینجانب احمدسلیمانی فر ازسال 1378 مداحی اهل البیت راشروع کرده ودرکسوت نوکری اهل البیت (ع) درحال خدمت میباشم دوستانی که قصدبرقراری ارتباط بابنده رودارندمیتوانندبااین سامانه بامن درارتباط باشندوبرای من پیامک بزنندتادراسرع وقت جوابشان رابدهم شماره سامانه پیامک این حقیر 10000202203330
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انتظارفرج و آدرس entezarefaraj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان