تبریک میلاد امام زمان ( عج )
 
انتظارفرج
چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 16:23 ::  نويسنده : احمدسلیمانی فر

 


 

با کدامین رو ما روز شمارش باشیم 

عصرها منتظر صبح  وصالش باشیم ،

سالها منتظر سیصد و اندی مرد است 

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم

یا مهدی ادرکنی

 


 

میلاد بقیه الله ، امام عصر و الزمان (عج) بر شما مبارک

 

با قرائت دعای فرج برای ظهورش دعا کنیم. باشد دلی بشکند و به حرمت دل شکشته اش منجی و آرامش جان بیاید.

التماس دعا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز بعضی از دوستان سوال کردند که آیا من طلبه یا مداح هستم که من لازم دونستم خودموبرا دوستان معرفی کنم. اینجانب احمدسلیمانی فر ازسال 1378 مداحی اهل البیت راشروع کرده ودرکسوت نوکری اهل البیت (ع) درحال خدمت میباشم دوستانی که قصدبرقراری ارتباط بابنده رودارندمیتوانندبااین سامانه بامن درارتباط باشندوبرای من پیامک بزنندتادراسرع وقت جوابشان رابدهم شماره سامانه پیامک این حقیر 10000202203330
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان