دعای روز اول ماه مبارک رمضان
 
انتظارفرج
جمعه 30 تير 1391برچسب:, :: 23:34 ::  نويسنده : احمدسلیمانی فر

اللهم اجعل صیامی فیه صیام الصائمین و قیامی فیه قیام القائمین و نبهنی فیه عن نومة الغافلین و هب لی جرمی فیه یا اله العالمین واعف عنی یا عافیا عن المجرمین

...............................................

معبودا
در این روز, روزه مرا هم چون روزه داری روزه داران واقعی قرار ده , و تلاشم در برخاستن برای امر تو را تلاشی حقیقی بخواه
خدای من
مرا از خواب گران و غفلت غافلان بیدار نما
جرم وگناهم,به من ببخش
ازمن در گذر,ای خطا پوش مجرمان

.........................................................

روزه و روزه داری رامراحل ورتبه هایی است.
روزه دارانی که فقط رنج تشنگی و گرسنگی می برند.
روزه دارانی که چشم و گوش و اعضاء و جوارح پاکیزه میدارند.
و روزه دارانی که حتی دل را از گرو غیر حضرت دوست می رهانند.
چه بسا زبان از طعام و آب گوارا, ببندیم , اما کام جان به زهر گناه, آلوده کنیم.
وچشم از مطاع ,گذرای دنیا بگیریم و صد اندوه, دل در طمع غیر از او بندیم.
خطر آنکه تلاش ما در راهی به غیر از خواست معبودمان ,جان را خسته کند.
و خواب گران غفلت, بر ما سنگینی نماید. غفلتی که در نمای آن رضایت خدای مهربان, گم گردد و ما حیران.
و سنگینی جرم و خطا, روحمان را در طی طریق, از راه بدارد.
و این همه
جز به عنایت, تو, ای معبود مهربان من پاک و اصلاح نخواهد شد.
روزه و تلاشم را آنگونه که می پسندی یاری کن.
مرا از خواب غفلت بیدار کن.
با چشم پوشی از جرم و خطایم,مرا سبک بال بگردان.
آمین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز بعضی از دوستان سوال کردند که آیا من طلبه یا مداح هستم که من لازم دونستم خودموبرا دوستان معرفی کنم. اینجانب احمدسلیمانی فر ازسال 1378 مداحی اهل البیت راشروع کرده ودرکسوت نوکری اهل البیت (ع) درحال خدمت میباشم دوستانی که قصدبرقراری ارتباط بابنده رودارندمیتوانندبااین سامانه بامن درارتباط باشندوبرای من پیامک بزنندتادراسرع وقت جوابشان رابدهم شماره سامانه پیامک این حقیر 10000202203330
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انتظارفرج و آدرس entezarefaraj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان