دعای روز سوم ماه مبارک رمضان
 
انتظارفرج
یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, :: 23:13 ::  نويسنده : احمدسلیمانی فر



اللهم ارزقنی فیه الذهن و التنبیه و باعدنی فیه من السفاهة والتمویه و اجعل لی نصیبا من کل خیر تنزل فیه, بجودک یا اجود الاجودین
..............................................................................

معبودا
در این روز مرا فهم و هشیاری روزی نما
و از حیرانی و نادانی, دورم گردان
ای خدای من
مرا از هر خیری که در این روز فرود می آوری, نصیبی قرار ده
به تمنای بخششت, ای بخشنده ترین بخشندگان
..............................................................................

کلید رهایی از حیرانی ها را در فهم و هشیاری ها قرار داده اند. هشیاری و آگاهی از خطرها, فهم دردها و طلب درمان ها.
درد همان بس که غافلیم . غفلت همانا که راه, از چاه ندانسته ,گام برداریم.
حیران نمانیم.چه آنکه حیرانی قدم در چاه نهادن است و گمراهی ثمره آن.
کمال بشر همانا معرفت و شناخت درست است. و شناخت را ,راهی جز درست و زیبا دیدن نمی باشد.
درست ببینیم , که صحیح انتخاب نماییم.
و صحیح انتخاب کنیم , که رستگار شویم.
و تمامی اینها در پرتو بخشش , برترین بخشایندگان است.
که فهم و هشیاری و دوری از نادانی و حیرانی توقعی است به جا, از جانشینی پاک از برای پروردگار, بر کره خاکی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز بعضی از دوستان سوال کردند که آیا من طلبه یا مداح هستم که من لازم دونستم خودموبرا دوستان معرفی کنم. اینجانب احمدسلیمانی فر ازسال 1378 مداحی اهل البیت راشروع کرده ودرکسوت نوکری اهل البیت (ع) درحال خدمت میباشم دوستانی که قصدبرقراری ارتباط بابنده رودارندمیتوانندبااین سامانه بامن درارتباط باشندوبرای من پیامک بزنندتادراسرع وقت جوابشان رابدهم شماره سامانه پیامک این حقیر 10000202203330
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انتظارفرج و آدرس entezarefaraj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان