دعای روز ششم ماه مبارک رمضان
 
انتظارفرج
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 22:58 ::  نويسنده : احمدسلیمانی فر

 

ماه رمضان

اللهمّ لا تَخْذِلْنی فیهِ لِتَعَرّضِ مَعْصِیتِکَ ولا تَضْرِبْنی بِسیاطِ نَقْمَتِکَ

وزَحْزحْنی فیهِ من موجِباتِ

 سَخَطِکَ بِمَنّکَ وأیادیکَ یا مُنْتهى رَغْبـةَ الرّاغبینَ.

 

......................................................................................

 

بار خدایا

در این روز مرا به نفس سرکشم, وامگذار تا پی طغیان و نارضایتی تو, روم

ومرا با تازیانه خشم و غضبت ادب مکن

مرا از موجبات ناخرسندیت, بر کنار بدار

به حق مهربانی و نعمت نوازیت

ای نهایت آرزوی مشتاقان

......................................................................................

نفس سرکش و خدای نا کرده شیطان درون ما آنروز طغیانگر شود

که احساس بی نیازی کند

روزی که باوری غلط در او رسوخ کند که خود از برای خودت

صاحب عزت و غنایی

و چه کس به واقع تواند بانگ برآورد , که مرا نیازی به معبود مهربان نیست

آنکه رضایتش کمال بندگی است ,هموست که جز او را

بندگی نشاید

و دوری از دایره مهر و رضایتش سقوط در ورطه بی پناهی است

و تو ای برترین تکیه گاه بندگان ,مرا یاری نما, که تلاشم در جلب

خشنودیت باشد

و زندگی بی طعم خوش بندگی, بالاترین کیفر روزگار حیات است

ای معبود زیبای من

 مرا لحظه ای به نفسم وامگذار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز بعضی از دوستان سوال کردند که آیا من طلبه یا مداح هستم که من لازم دونستم خودموبرا دوستان معرفی کنم. اینجانب احمدسلیمانی فر ازسال 1378 مداحی اهل البیت راشروع کرده ودرکسوت نوکری اهل البیت (ع) درحال خدمت میباشم دوستانی که قصدبرقراری ارتباط بابنده رودارندمیتوانندبااین سامانه بامن درارتباط باشندوبرای من پیامک بزنندتادراسرع وقت جوابشان رابدهم شماره سامانه پیامک این حقیر 10000202203330
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان