دعاى روز هشتم ماه مبارک رمضان
 
انتظارفرج
شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 15:45 ::  نويسنده : احمدسلیمانی فر



اللهمّ ارْزُقني فيهِ رحْمَةَ الأيتامِ وإطْعامِ الطّعامِ وإفْشاءِ السّلامِ وصُحْبَةِ الكِرامِ بِطَوْلِكَ يا ملجأ الآمِلين
 
…………………
 
معبود من
در این روز از ماه رمضان, محبت بر یتیمان
سفره داری از برای بندگان
آشکارا به سلامتی سخن گفتن
و هم نشینی با صاحبان کرامت را
روزیم گردان, به لطف و فضلت
ای پناه آرزومندان
 
................
 
یتیم نوازی سیره مردان پاک دل و خدایی است
کسانی که در عمل خواهان شباهت به رازق بی منتند
آنانکه دست زیبا , از برای نوازش محرومان را از خدای مهربان به امانت دارند
کریمانه سفره دار می گردند
و از خوراندن به هم نوعان خویش لذت می برند
و کلامشان نوید بخش سلامت و مهر است.
این چنین رفتار خدا گونه موهبتی است که جز از خوان گسترده کریم بر نخواهد آمد
و روزی کسانی خواهد گردید که چشم, فقط بر دست عطا بخش, بی نیاز مطلق دارند.
و به کرم عمل نمودن را رفیقی صاحب کرامت شایسته است
وتو ای
پناه , پناهجویان
مرا در آغوش لطف خویش بپذیر
آمین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز بعضی از دوستان سوال کردند که آیا من طلبه یا مداح هستم که من لازم دونستم خودموبرا دوستان معرفی کنم. اینجانب احمدسلیمانی فر ازسال 1378 مداحی اهل البیت راشروع کرده ودرکسوت نوکری اهل البیت (ع) درحال خدمت میباشم دوستانی که قصدبرقراری ارتباط بابنده رودارندمیتوانندبااین سامانه بامن درارتباط باشندوبرای من پیامک بزنندتادراسرع وقت جوابشان رابدهم شماره سامانه پیامک این حقیر 10000202203330
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انتظارفرج و آدرس entezarefaraj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان