خورشید من بر آی...
 
انتظارفرج
شنبه 21 اسفند 1389برچسب:, :: 15:3 ::  نويسنده : احمدسلیمانی فر

یا مهدی

خورشید من بر آی...

دل را زبي خودي سر از خود رميدن است
جان را هوا ي از قفس تن پريدن است

 

از بيم مرگ نيست كه سر داده ام فغان
بانگ جرس ز شوق به منزل رسيده است 

دستم نمي رسد كه دل از سينه بركنم
باري علاج شكر گريبان دريدن است

 

شامم سيه تراست ز گيسوي سركشت
خورشيد من برآي كه وقت دميدن است

سوي تو اي خلاصه گلزار زندگي
مرغ نگه در آرزوي پركشيدن است 

بگرفت آب و رنگ ز فيض حضور تو
هر گل دراين چمن كه سزاوار ديدن است
 
با اهل درد شرح غم خود نمي كنم
تقدير قصه ي دل من ناشنيدن است
 
آن را كه لب به دام هوس گشت آشنا
روزي (امين) سزا لب حسرت گزيدن است
گل

 شاعر:حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)

((امین : تخلص آیت الله خامنه ای در غزل))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز بعضی از دوستان سوال کردند که آیا من طلبه یا مداح هستم که من لازم دونستم خودموبرا دوستان معرفی کنم. اینجانب احمدسلیمانی فر ازسال 1378 مداحی اهل البیت راشروع کرده ودرکسوت نوکری اهل البیت (ع) درحال خدمت میباشم دوستانی که قصدبرقراری ارتباط بابنده رودارندمیتوانندبااین سامانه بامن درارتباط باشندوبرای من پیامک بزنندتادراسرع وقت جوابشان رابدهم شماره سامانه پیامک این حقیر 10000202203330
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انتظارفرج و آدرس entezarefaraj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان