مردی که ثواب زیارتش معادل هزار حج مقبول است
 
انتظارفرج
چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 12:43 ::  نويسنده : احمدسلیمانی فر
برابر روایات فراوانی که از ائمه هدی علیهم السلام وارد شده است برای زیارت قبور ائمه خداوند ثوابهای بسیاری مقرر فرموده است.

در این میان ،زیارت قبور برخی از امامان همچون امام حسین علیه السلام و امام رضا علیه السلام از فضایل بیشماری برخوردار است.
در روایت زیر که از خود امام علی ابن موسی الرضا علیه السلام نقل شده آمده است:
از على بن حسین بن على بن فضال از پدرش از حضرت ابى الحسن على بن موسى الرضا (ع) مروى است که فرمود:

 همانا در خراسان بقعه‏اى است که زمانى محل آمد و شد ملائکه شود و پیوسته فوجى از ملائکه از آسمان در آن موضع فرود آیند و فوجى به آسمان بالا روند تا اینکه صور دمیده شود
به آن جناب عرض کردند: یا ابن رسول اللَّه این بقعه کدام است؟
فرمود: آن بقعه در زمین طوس است و بخدا سوگند یاد میکنم که آن بقعه باغى است از باغهاى بهشت هر کس مرا در آن بقعه زیارت کند مثل کسى خواهد بود که رسول خدا (ص) را زیارت کرده باشد
و حقتعالى ثواب هزار حج خالص که هیچ شائبه در آن نباشد و هزار عمره مقبوله برایش بنویسد و من و پدران من در روز قیامت شفیعان او باشیم
عیون أخبار الرضا علیه السلام / ترجمه آقا نجفى، ج‏2، ص: 506

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز بعضی از دوستان سوال کردند که آیا من طلبه یا مداح هستم که من لازم دونستم خودموبرا دوستان معرفی کنم. اینجانب احمدسلیمانی فر ازسال 1378 مداحی اهل البیت راشروع کرده ودرکسوت نوکری اهل البیت (ع) درحال خدمت میباشم دوستانی که قصدبرقراری ارتباط بابنده رودارندمیتوانندبااین سامانه بامن درارتباط باشندوبرای من پیامک بزنندتادراسرع وقت جوابشان رابدهم شماره سامانه پیامک این حقیر 10000202203330
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انتظارفرج و آدرس entezarefaraj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان